Feil på sentralt utstyr hos Broadnet

har medført problemer for en del av våre kunder i dag 23.02.2015. Feilen ble rettet 14.35. Dette gjelder kun internett samband. Helsenett samband har ikke hvert rammet av samme feil.

I ettertid av dette har enkelte kunder ønsket å se på mulighet for redundans på ISP leverandør. Dette er i drift for våre helse kunder og kan selvsagt også være en tjeneste vi kan tilby våre internett brukere.

Tregheter - løst

Vi har problemer med trafikk fra utenlandske server som medfører tregheter hos oss. // Les mer...

Ny tjeneste er tilgjengelig for våre helsekunder.

Vika har opprettet en drift tjeneste som setter oss i stand til å få "online" informasjon fra servere og nettverk ute hos kunder i NHN. Ta kontak for mer informasjon. // Les mer...

Pasientsky

sin løsning med "Connected Clinic" er ikke en anbefalt løsning som Vika kan stå inne for. Vika advarer mot 5 års bindingstid på denne typen avtale. // Les mer...