I disse dager sendes det ut skriv med informasjon fra Norsk Helsnett vedrørende avvikling av e-post tjeneste.
Vika har e-postløsninger som erstatter dagens løsning.
Ta kontakt så hjelper vi dere med å overføre e-post og oppsett av løsningen.
I disse dager sendes det ut skriv med informasjon fra Norsk Helsnett vedrørende avvikling av e-post tjeneste.
Vika har e-postløsninger som erstatter dagens løsning.
Ta kontakt så hjelper vi dere med å overføre e-post og oppsett av løsningen.
Elvia har feil på strømnettet i Gjøvik og dette kan medføre driftsproblemer.
Dette er ikke planlagt vedlikehold men er grunnet feil i strømnettet i følge Elvia.
Vika har batteriløsning men vi kan oppleve feil og avbrudd pga. pågående arbeider.
Vi beklager ulempen dette måtte medføre.
Vika ønsker alle våre kunder og samarbeidspartnere ett riktig godt nytt år.
Vi feirer 25 år i år og ønsker å takke kunder og samarbeidspartnere som har vært med oss i alle disse årene.
Vi skal gjøre vårt ytterste for å yte en god service og levere gode løsninger også i året som kommer.
Elvia har hatt strømbrudd med overspenning inn i vårt datasenter. Vi har jobbet i natt med å utbedre feilene som oppstod i forbindelse med dette. Tjenestene skal være operative nå. Ta kontakt med oss hvis dere opplvere problemer.
Norsk Helsenett har en gratis video løsning for sine medlemmer som benyttes til video konsultasjoner og møter.
Bruker veiledning og informasjon finner man på:
https://www.nhn.no/video/join/
I forbindelse med korona-virus har mange behov for hjemmekontor.
Legekontorene kan ta kontakt med oss så ordner vi med smartkort og oppsett av løsning i NHN.
Leger som ønsker video konsultasjons mulighet kan kontakte oss så hjelper vi med å sette dette opp.
Mer info finner en på https://www.helsedirektoratet.no/tema/beredskap-og-krisehandtering/koronavirus
se også:
Åpningstider i Julen 2019
Kontoret holder stengt fra 23/12 – 02/1-2019
Telefon vil være åpen 10.00 – 14.00 på arbeidsdager.
Service avtale kunder kan kontakter oss på telefon ved driftstans i henhold til avtaler.
Journalsystemet må oppgraderes av journalleverandør for at det fortsatt skal ha tilgang til e-resept og kjernejournal
STATUS:
CGM – Det kommer en oppgradering av CGM som legger til disse nye sertifikatene.
Ta kontakt med oss så oppdaterer vi til siste versjon når denne er tilgjengelig.
SystemX – Medilink vil automatisk oppdatere dette.
Infodoc – Infodoc vil komme med oppdatering som inneholder nye sertifikater.
Ta kontakt med oss så oppdaterer vi til siste versjon når denne er tilgjengelig.
Promed – Har ingen status pr. i dag.
Vi tilbyr nå nye løsninger fra Canon som er meget funksjonsrike og kostnadseffektive.
Kontakt oss gjerne for et uforpliktende tilbud eller informasjon om produktene.
Vennlig hilsen
Oss i Vika AS
Etter oppdatering 124 for CGM Spesialist er brukerprofilen som gir journalbildet en utforming som likner WinMed 2 blitt fjernet. Dette har blitt gjort etter CGM har lagt til funksjoner i det nye journalbildet som skal både bedre brukeropplevelsen for spesialister og gjøre det mer strukturert.
For mer informasjon se vårt kundesenter eller dette dokumentet.